RAQAMLI MARKETINGNING IQTISODIYOTDAGI O’RNI

Авторы

  • Dehkanova Salomat Adhamjanovna AT”Aloqabank” Amaliyot Hududiy kompleks xizmatlar ko’rsatish markazi Naqd pul muomalasi sho’basi 1-toifali menejeri. Bank-moliya akademiyasi Biznesni boshqarish “Bank ishi” yo’nalishi tinglovchisi Автор

DOI:

https://doi.org/10.1808/fcrrfy21

Ключевые слова:

raqamli iqtisodiyot, internet, marketing, raqamli (internet) marketing, raqamli marketing satrategiyalari, internet marketing metodlari.

Аннотация

Ushbu maqola davom etayotgan ishlanmalar va raqamli marketing an'anaviy marketing bilan bir qatorda o'zini strategik funksiya sifatida qanday namoyon etishi haqida aniqroq ko'rinishni taqdim etadi. Xususan, biz marketing bo'limlari raqamli kanallarda o'z mijozlari va istiqbollari bilan o'zaro aloqada bo'lish uchun qanday yangi vositalarni qabul qilayotganini ko'ramiz. Raqamli marketing, shubhasiz, o'sish va innovatsiyalar uchun dastagini ifodalaydi, uni hozir hech bir tashkilot e'tibordan chetda qoldira olmaydi! Ushbu maqolada raqamli iqtisodiyotning yo’nalishlaridan biri bo’lmish internet-marketing sohasini rivojlantirish yuzasidan fikr va mulohazalar yuritiladi. Raqamli iqtisodiyot shuningdek, internet-marketing tushunchasi yurtimizga endi kirib kelayotganligi sababli, ushbu yonalish haqida manbalar afsuski yetarlicha topilmaydi. Joriy yetishmovchiliklarni bartaraf etish maqsadida maqolada turli mulohaza va takliflar taqdim etildi.

Библиографические ссылки

Цифровая трансформация бизнеса: Изменение бизнес-модели для организации нового поколения / Питер Вайл, Стефани Ворнер; Пер. с англ. - М.Альпина Паблишер, 2019.

Xakimov Z.A., Sharifxodjayev U.U. Interaktiv va raqamli marketing. O‘quv qo‘llanma. Т.: “Iqtisodiyot”, 2019.

Akayev A.A., Kenjabayev A.T., Ilhamova Y.S.,Jumaniyozova M.Y. Iqtisodiyotda axborot komplekslari va texnologiyalari.Darslik.T.-“Fan va texnologiya” 2019.

Alghizzawi, M. (2019). The role of digital marketing in consumer behavior: Asurvey. Int. J. Inf. Technol. Lang. Stud, 3(1).

Aque, A. J. A., Madronero, I. M., Nabasca, R. B., Edig, M. M. N., & Buladaco,

M. V. M. (2021). Relationship between Digital Marketing and Economic Stability of Online Sellers in Panabo City. International Journal of Scientific Research and Engineering Development, 4(1).

Finotto, V., & Mauracher, C. (2020). Digital marketing strategies in the Italian wine sector. International Journal of Globalisation and Small Business, 11(4).

Salayev, R. S. (2021). Криптовалюталар таҳлили ва пул тизимининг келажаги. Scientific progress, 2(6), 677-681.

Muydinov Muhammadzoir Zafarjon o'g'li. (2024). SHOYIM BO'TAYEV HIKOYALARIDA XARAKTERLAR TASVIRI. Konferensiyalar | Konferentsiyalar , 1 (4), 263–268.

Muydinov , MZ o'g'li. (2023). ANVAR OBIDJON ASARLARINING NASRIY POETIKASI. OLTIN MIYA , 1 (12), 47-55.

Muydinov , MZ o'g'li. (2023). ANVAR OBIDJONNING IJOD LABARATORIYASIING SHAKLLANISHIGA BIR NAZAR. OLTIN MIYA , 1 (10), 120-125.

Zafarjon o'g'li M. M. ANVAR OBIDJON ASARLARINING NASRIY POETIKASI. – 2023.

Zafarjon o'g'li, Muydinov Muhammadzoir. "ANVAR OBIDJON ASARLARINING NASRIY POETIKASI." (2023).

Zafarjon o'g'li, M. M. (2023). ANVAR OBIDJON ASARLARINING NASRIY POETIKASI.

Zafarjon o‘g‘li, Muydinov Muhammadzoir. "ANVAR OBIDJONNING IJOD LABARATORIYASINING SHAKLLANISHIGA BIR NAZAR." ISSN 2181-4120 VOLUME 1, ISSUE 10 APRIL 2023 (2023): 120.

Zafarjon o‘g‘li, M. M. (2023). ANVAR OBIDJONNING IJOD LABARATORIYASINING SHAKLLANISHIGA BIR NAZAR. ISSN 2181-4120 VOLUME 1, ISSUE 10 APRIL 2023, 120.

Zafarjon o‘g‘li M. M. ANVAR OBIDJONNING IJOD LABARATORIYASINING SHAKLLANISHIGA BIR NAZAR //ISSN 2181-4120 VOLUME 1, ISSUE 10 APRIL 2023. – 2023. – С. 120.

Опубликован

2024-05-15

Как цитировать

Dehkanova Salomat Adhamjanovna. (2024). RAQAMLI MARKETINGNING IQTISODIYOTDAGI O’RNI. INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY, 1(2), 151-155. https://doi.org/10.1808/fcrrfy21