REKLAMANING ISTE’MOLCHIGA PSIXOLOGIK TA’SIRI VA UNING SAMARADORLIGI

Авторы

  • Aliyev Samariddin Murotali o‘g‘li Автор

DOI:

https://doi.org/10.1808/9p9z4x84

Ключевые слова:

kuzatish usuli, so’rov usuli, psixologik samaradorlik, gazeta va jurnallar orqali ta’sir ko’rsatish, mashxur shaxslar

Аннотация

Maqolada reklamaning shaxslarga ta’siri va usullari mijozlarni jalb qilish yo’llari ko’rsatib o’tilgan

Библиографические ссылки

Немировский Е. Л. Предтечи. Очерки истории полиграфической техники / Е. 2.Л. Немировский // Курсив. – 1996. – № 1. – С. 57-96.

Pankratov F.G., Bazhenov Yu.K., Seregina T.K., Shakhurin V.G. Reklama faoliyati.- M. 2000 y.

Rafel M., Rafel N. Mijozni qanday yutib olish mumkin / Per. Ingliz tilidan. - Sankt-Peterburg, 1996 yil.

Лебедев-Любимов А. Н. Психология рекламы / А. Н. Лебедев-Любимов. – СПб. : Питер, 2004. – 368 с.

Опубликован

2024-06-08

Как цитировать

Aliyev Samariddin Murotali o‘g‘li. (2024). REKLAMANING ISTE’MOLCHIGA PSIXOLOGIK TA’SIRI VA UNING SAMARADORLIGI. INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY, 1(19), 83-89. https://doi.org/10.1808/9p9z4x84

Похожие статьи

31-40 из 702

Вы также можете начать расширеннвй поиск похожих статей для этой статьи.