TA’LIMDA AXBOROT TEXNOLOGIYALARINING O‘RNI
##semicolon##
https://doi.org/10.1808/44repz74##semicolon##
ta’limda texnologiya, ta’lim natijalari, XXI asr ko‘nikmalari, raqamli savodxonlik, sun’iy intellekt, virtual haqiqat, raqamli tenglik.Abstrak
Axborot texnologiyalarining izchil rivojlanishi ko‘plab sohalarda, shuningdek ta’lim sohasida ham katta o‘zgarishlarga olib keldi. Ushbu maqola texnologiyaning ta’limdagi ahamiyati, uning XXI asrning zarur ko‘nikmalarini egallashga qanday ta’sir qilishini o‘rganadi.
Axborot texnologiyalari ta’lim tizimida innovatsiyalarni tezlashtiruvchi omil sifatida xizmat qildi va pedagoglarga turli o‘qitish uslublari va talabalarning qobiliyatlariga moslashtirilgan metodlarni qo‘llash imkoniyatini berdi. O‘quv jarayoni raqamli vositalar, multimediya materiallari va interaktiv platformalar orqali tubdan o‘zgartirildi, bu esa talabalarning ishtirokini oshirish, tanqidiy fikrlash va muammolarni hal qilish ko‘nikmalarini rivojlantirish imkonini berdi.
##submission.citations##
Azizxo‘jayev, A. A. (2008). Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. Toshkent: O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi.
Qodirov, S. Q. (2017). Axborot texnologiyalari va ta’lim jarayoni. Toshkent: Sharq nashriyoti.
Peters, O. (2002). Distance Education in Transition: New Trends and Challenges. Oldenburg: Bibliotheks- und Informationssystem der Universität Oldenburg.
Bahodirov, B. (2020). Masofaviy ta’limning istiqbollari va amaliyoti. Toshkent: Innovatsion ta’lim markazi.
Anderson, T., & Dron, J. (2011). Three Generations of Distance Education Pedagogy. The International Review of Research in Open and Distributed Learning, 12(3), 80–97.