O‘QUVCHILARNI KIMYO FANIGA QIZIQISHINI OSHIRISHDA AMALIY MASHG‘ULOTLARNING O‘RNI VA AHAMIYATI.

Mualliflar

  • Abdurahmonov Barat Mamatmurodovich, Xudayarova Nargiza Olimjon qizi, To’ychiyeva Dinora Ilhom qizi k.f.n. dots.-Jizzax davlat pedagogika universiteti, 1- bosqich magistri -Jizzax davlat pedagogika universiteti, 1- bosqich magistri-Jizzax davlat pedagogika unversiteti ##default.groups.name.author##

##semicolon##

https://doi.org/10.1808/1qvcmg49

##semicolon##

Kalit so‘zlar: Bola,axborot, internet,bilim,o’quvchilar,kimyo, o’qituvchi,amaliy mashg’ulotlar,alanga, kislorod,qiziqish, gugurtsiz olov, tajriba, kompyuter dasturlari, simmulatsion.

Abstrak

Anotatsiya: Mazkur maqolada AQShlik Jon Erik Tongrenning bugungi axboratlar haqidagi fikirlari, bolada axboratlarning to’g’risi va keraklisidan foydalanish zarur ekanligi. Axboratlar bu bilim bo’lib, bunda maktabning  o’rni beqiyos ekanligi. Bolada nazariy bilimlar bilan birgalikda amaliy mashg’ulotlar ham, katta ahamiyat kasb etishi kimyo fani misolida keltirib o’tilgan. Darsliklardagi mavzular ketma- ketliklari, rasmlarning internet tarmoqlari kabi har- xil ekanligi izoh sifatida keltirib o’tilgan.Amaliy mashg’ulotlarda turli –xildagi kompyuter dasturlaridan foydalanish masalasi haqida izohlar berilgan. 

##submission.citations##

FOYDALANILGAN ADABIYOTLAR RO‘YXATI:

,,Ахборот асрида таьлим- тарбия’’тузувчилар : Б.Х.Данияров,А.Э.Рахимов,Ф.Х.Жабборов. Тошкент ,,Akademnashr”2012

,,Umumiy o’rta ta’lim maktablarining 7- sinfi uchun darslik’’,O’zbekiston Respublikasi Xalq ta’lim vazirligi nashrga tavsiya etgan. Yngi nashr Toshkent 2022

,,Kimyo olamiga sayohat’’ O’qituvchi va o’quvchilar uchun qo’llanma, Toshkent ,,O’zbekiston’’

##submission.downloads##

Nashr qilingan

2024-04-09

##submission.howToCite##

Abdurahmonov Barat Mamatmurodovich, Xudayarova Nargiza Olimjon qizi, To’ychiyeva Dinora Ilhom qizi. (2024). O‘QUVCHILARNI KIMYO FANIGA QIZIQISHINI OSHIRISHDA AMALIY MASHG‘ULOTLARNING O‘RNI VA AHAMIYATI. INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY, 1(12), 81-84. https://doi.org/10.1808/1qvcmg49