REKLAMANING ISTE’MOLCHIGA PSIXOLOGIK TA’SIRI VA UNING SAMARADORLIGI

Authors

  • Aliyev Samariddin Murotali o‘g‘li Author

DOI:

https://doi.org/10.1808/9p9z4x84

Keywords:

kuzatish usuli, so’rov usuli, psixologik samaradorlik, gazeta va jurnallar orqali ta’sir ko’rsatish, mashxur shaxslar

Abstract

Maqolada reklamaning shaxslarga ta’siri va usullari mijozlarni jalb qilish yo’llari ko’rsatib o’tilgan

References

Немировский Е. Л. Предтечи. Очерки истории полиграфической техники / Е. 2.Л. Немировский // Курсив. – 1996. – № 1. – С. 57-96.

Pankratov F.G., Bazhenov Yu.K., Seregina T.K., Shakhurin V.G. Reklama faoliyati.- M. 2000 y.

Rafel M., Rafel N. Mijozni qanday yutib olish mumkin / Per. Ingliz tilidan. - Sankt-Peterburg, 1996 yil.

Лебедев-Любимов А. Н. Психология рекламы / А. Н. Лебедев-Любимов. – СПб. : Питер, 2004. – 368 с.

Downloads

Published

2024-06-08

How to Cite

Aliyev Samariddin Murotali o‘g‘li. (2024). REKLAMANING ISTE’MOLCHIGA PSIXOLOGIK TA’SIRI VA UNING SAMARADORLIGI. INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY, 1(19), 83-89. https://doi.org/10.1808/9p9z4x84