REKLAMANING ISTE’MOLCHIGA PSIXOLOGIK TA’SIRI VA UNING SAMARADORLIGI
DOI:
https://doi.org/10.1808/9p9z4x84Keywords:
kuzatish usuli, so’rov usuli, psixologik samaradorlik, gazeta va jurnallar orqali ta’sir ko’rsatish, mashxur shaxslarAbstract
Maqolada reklamaning shaxslarga ta’siri va usullari mijozlarni jalb qilish yo’llari ko’rsatib o’tilgan
References
Немировский Е. Л. Предтечи. Очерки истории полиграфической техники / Е. 2.Л. Немировский // Курсив. – 1996. – № 1. – С. 57-96.
Pankratov F.G., Bazhenov Yu.K., Seregina T.K., Shakhurin V.G. Reklama faoliyati.- M. 2000 y.
Rafel M., Rafel N. Mijozni qanday yutib olish mumkin / Per. Ingliz tilidan. - Sankt-Peterburg, 1996 yil.
Лебедев-Любимов А. Н. Психология рекламы / А. Н. Лебедев-Любимов. – СПб. : Питер, 2004. – 368 с.
Downloads
Published
2024-06-08
Issue
Section
Articles
How to Cite
Aliyev Samariddin Murotali o‘g‘li. (2024). REKLAMANING ISTE’MOLCHIGA PSIXOLOGIK TA’SIRI VA UNING SAMARADORLIGI. INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY, 1(19), 83-89. https://doi.org/10.1808/9p9z4x84