REKLAMANING ISTE’MOLCHIGA PSIXOLOGIK TA’SIRI VA UNING SAMARADORLIGI
DOI:
https://doi.org/10.1808/9p9z4x84Ключевые слова:
kuzatish usuli, so’rov usuli, psixologik samaradorlik, gazeta va jurnallar orqali ta’sir ko’rsatish, mashxur shaxslarАннотация
Maqolada reklamaning shaxslarga ta’siri va usullari mijozlarni jalb qilish yo’llari ko’rsatib o’tilgan
Библиографические ссылки
Немировский Е. Л. Предтечи. Очерки истории полиграфической техники / Е. 2.Л. Немировский // Курсив. – 1996. – № 1. – С. 57-96.
Pankratov F.G., Bazhenov Yu.K., Seregina T.K., Shakhurin V.G. Reklama faoliyati.- M. 2000 y.
Rafel M., Rafel N. Mijozni qanday yutib olish mumkin / Per. Ingliz tilidan. - Sankt-Peterburg, 1996 yil.
Лебедев-Любимов А. Н. Психология рекламы / А. Н. Лебедев-Любимов. – СПб. : Питер, 2004. – 368 с.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.