REKLAMANING ISTE’MOLCHIGA PSIXOLOGIK TA’SIRI VA UNING SAMARADORLIGI
##semicolon##
https://doi.org/10.1808/9p9z4x84##semicolon##
kuzatish usuli, so’rov usuli, psixologik samaradorlik, gazeta va jurnallar orqali ta’sir ko’rsatish, mashxur shaxslarAbstrak
Maqolada reklamaning shaxslarga ta’siri va usullari mijozlarni jalb qilish yo’llari ko’rsatib o’tilgan
##submission.citations##
Немировский Е. Л. Предтечи. Очерки истории полиграфической техники / Е. 2.Л. Немировский // Курсив. – 1996. – № 1. – С. 57-96.
Pankratov F.G., Bazhenov Yu.K., Seregina T.K., Shakhurin V.G. Reklama faoliyati.- M. 2000 y.
Rafel M., Rafel N. Mijozni qanday yutib olish mumkin / Per. Ingliz tilidan. - Sankt-Peterburg, 1996 yil.
Лебедев-Любимов А. Н. Психология рекламы / А. Н. Лебедев-Любимов. – СПб. : Питер, 2004. – 368 с.
##submission.downloads##
Nashr qilingan
2024-06-08
Nashr
Bo'lim
Articles
##submission.license##
##submission.license.cc.by4.footer####submission.howToCite##
Aliyev Samariddin Murotali o‘g‘li. (2024). REKLAMANING ISTE’MOLCHIGA PSIXOLOGIK TA’SIRI VA UNING SAMARADORLIGI. INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY, 1(19), 83-89. https://doi.org/10.1808/9p9z4x84