REKLAMANING ISTE’MOLCHIGA PSIXOLOGIK TA’SIRI VA UNING SAMARADORLIGI

Mualliflar

  • Aliyev Samariddin Murotali o‘g‘li ##default.groups.name.author##

##semicolon##

https://doi.org/10.1808/9p9z4x84

##semicolon##

kuzatish usuli, so’rov usuli, psixologik samaradorlik, gazeta va jurnallar orqali ta’sir ko’rsatish, mashxur shaxslar

Abstrak

Maqolada reklamaning shaxslarga ta’siri va usullari mijozlarni jalb qilish yo’llari ko’rsatib o’tilgan

##submission.citations##

Немировский Е. Л. Предтечи. Очерки истории полиграфической техники / Е. 2.Л. Немировский // Курсив. – 1996. – № 1. – С. 57-96.

Pankratov F.G., Bazhenov Yu.K., Seregina T.K., Shakhurin V.G. Reklama faoliyati.- M. 2000 y.

Rafel M., Rafel N. Mijozni qanday yutib olish mumkin / Per. Ingliz tilidan. - Sankt-Peterburg, 1996 yil.

Лебедев-Любимов А. Н. Психология рекламы / А. Н. Лебедев-Любимов. – СПб. : Питер, 2004. – 368 с.

##submission.downloads##

Nashr qilingan

2024-06-08

##submission.howToCite##

Aliyev Samariddin Murotali o‘g‘li. (2024). REKLAMANING ISTE’MOLCHIGA PSIXOLOGIK TA’SIRI VA UNING SAMARADORLIGI. INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY, 1(19), 83-89. https://doi.org/10.1808/9p9z4x84